Valeriamom öyle tabi benim eşim ilk koyacağımız ismi beğenmişti ama benim ilk kızım yoğun bakım ünitesinde yattı acil kimlik gerekiyodu onunda dili dönmemiş heralde hemen rabia demiş kimliği alıp çıkmış ilk koyacağımız isim iclal olacaktı ama nasip olmadı