Busekayapt Kızlar 28. Haftamda tsh hormonumun biraz yükseldigini guatr sorunu olabilicegini söyledi doktor dahiliyeye yönlendirdi bu durumun bebegime bir zararı olurmu son aylarda yuksek çıkıp sağlıklı doğum yapan oldu mu lutfen cevap yazın
Ruyaaa Busekayapt Ilk hamileligimde de bunda da tsh yuksek xikti doguma kadar ilac kullandm suan kizim 15 aylik zehir gibi bundada 12 gaftalik hamileyim, dahiliye ilac yazacak buyuk ihtimal levoriron 25 yada 50 sabah ac karnina iceceksin baska hic bisey yapmana gerek yok saglikla kucagina al 😊
_defnee Ruyaaa ben o ilacın 100 mg ımını kullanıyorum canım. Bana diyorlar ki zeka geriliği olur çocukta?? Hipotiroidim var Benimde. Bir bilgin var mı bu konuda
Ruyaaa _defnee ilac kullandigin surece gerilik olmaz ben ilk hamileligimde 4.96ydi degerim zeka geriligine sebep olur diyerek korkuttular beni suan kizim zehir gibi hatta akranlarina gore ilerde gidiyor hic uzme kendini ilacini kullan sknti olmaz
ilkbahar _defnee her ay dahiliyeye görünmen gerekiyo dozu değişebiliyor... Beni de kadın doğumcum her ay dahiliyeye yönlendirdi kontrol altında olduğu sürece gerilik olmaz inşallah 🙂
_defnee ilkbahar 25 ile başladım bende. 50 75 100 devam etti. Doktora sordum hep kontrol altında tuttuk Falan dedi ama bilemedim yinede
Kar_tanesi Slm ben normalde zaten hipotiroid hastasiyim ve hergun 100 mg ilac kullaniyorum. Tiroid ilacini kullanmaktan korkmayin, asil kullanmayinca bebege cok buyuk zarari olabilir..