Purple13 72 gün önce doğum yaptım Kızlar 39+1 de merak ettikleriniz varsa yardımcı olabilirim. Hamilelik süreciyle ilgilide cevap verebilirim.
Bahar33 Purple13 suni sancı gerçekten zor mu? Kaç saat sürdü doğumunuz? Sancılarınızı nasıl karşıladınız acaba?
Zeynepasel91 Purple13 40+5 oldum ne sancım ne açılmam var cumartesiye kadar bekleyip suni verecekler fayda eder mi bilmiyorum sezeryana döner diye korkuyorum
Purple13 Bahar33 diğer sancı nasıl bilmiyorum tabi. Zordu ama Allah dayanma gücünü veriyor. Çok uzun sürmedi 11 buçuk 12 gibi başladık 16:25 te kollarımdaydı kuzum.sancıyı hareket ederek oturup kalkarak pilates topunun üstünde zıplayarak çektim. 2 ebem vardı onları dinledim hep. Bağırmadım enerjimi doğuma sakladım.
Purple13 Bahar33 37. Haftamda 2 cmdi. 38 te 4 oldu. 39.haftamda da 4 te kalınca suni sancıyla başlattı.
Bahar33 Purple13 ben de şuan 38+2 yim, doktorum çatı muayenesi yapmadı, sancım başlayınca yapacakmış . Açılma var mı bilmiyorum 🤷♀️ inşallah vardır diyelim, teşekkür ediyorum 🌸🌸 bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah 😁🌸🌸
Purple13 Zeynepasel91 korkma insana deli gücü geliveriyor. Sancı sıklaşıp arttıkça bebeğime kavuşacağım diye diye moral verdim. Birde bilmiyorum doktorun izin verir mi pilates topunda ne kadar zıpladım o kadar sancımı düşürdü gibi hissettim. Doğru Nefes alıp vermeyi yap. Ebeyi dinle. Enerjiye çok ihtiyacın oluyor bu süreçte yorma kendini.
Zeynepasel91 Purple13 Teşekkür ederim biraz olsun içimi rahatlattın ☺️ mutlaka uygulamaya çalışıcam söylediklerini 🙏
Purple13 Bahar33 amin inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alın🌸 37. Haftamda yapmıştı doktorum. Hurmada yedim yerleri çömelip sildim gebelik okulunada gittim ama aynı açılmada kaldı.
Bahar33 Purple13 evet olmayınca olmuyor işte , ben de hep yürüyüş yaptım ve suyum fazla çıkıyordu bazı kontrollerimde, doktorum bir ihtimal erken doğabilir demişti ama işte kısmet 😁😁 gelmeyince gelmiyor