immos ayyy panik yapmayın panik de kalbi çok etkiliyor. Ben tatile giderken oldu bu olay çarpıntı olunca panikledim panikleyince çarpıntı oldu . Kendimi hastaneye zor attım EKG de bişe çıkmadı holter takıldı ve çarpıntı çıktı . Dokto kalbime cihazla bakarken de oldu . Hafif bir ilaç verdi azalttı ama yine oluyordu tabi güm güm . Başka doktora gittim ilacı yükseltti doz olarak o iyi geldi şimdi arada oluyo ya çok gülerken ya gördüğüm rüya sonrası vs inşallah sizinki de düzelir . Panik yapmayın derin bir nefes alın çarpıntı sonrası kendiniz ii sakinleştirin.