A_C_04 TunarinAnnesi sabah ilk idrarla yaparsan daha iyi olur bn ilk idrarla yapmadım ama öyle kesin sonuç çıkıyor
TunarinAnnesi A_C_04 senide yordum canm kusura bakma nolur 😔yine yapcam silik çıkarsa kan vericem direk
TunarinAnnesi A_C_04 amin kuzum çok teşekkürler Allah razı olsun senden son hali bu https://imgyukle.com/i/n37rBY
Bsrlmnemr A_C_04 canım bence var çünkü silik çizgi çıkmış ama hemen kan verme bence regl bi gecikince 1 gün falan verirsin. Hayırlı olsun
Nursrbg TunarinAnnesi bence bir kaç gün bekleyip tekrar test yapın bana da var gibi geldi . İnşallah vardır 😊
Sevdiss_17 TunarinAnnesi ilk testte bile belli oluyor var yani hemen mi cikti bu yoksa beklettinmi benim bikere 8 dakika icinde cikti sonra iyice belirginlesti ama adet oldum umudunuzu kirmak istemiyorum asla ama benim cok cok silikti zor gorunuyorud