damlanne zaten son zamanlarda eksikliğini hisseder.saclari dişleri dökülür.ozrla degil tabi ama sonuçta her ilacın alternatifi var .bende kan haplarını icemedim ilk zamanlar üç kere ilaç değiştirdik şükür şuan ki hiç rahatsız etmiyor.vitaminlerimide çok kilo alıyorum bebeğimin kilosuda iyi diye son iki aya girerken doktorum birakabilirsin dedi.kan degerlerlerime göre tabiki her işlem.dogumdan sonra kadınların çoğu vitaminlerine devam ederken bile vücutları ne kadar yıpranıyor saçları dökülüyor.cocuk aç kalmıyor ama senden gidiyor