minnaginannesi Kizlar dunden beri belime ve kasiklarima adet sancisi gibi sanci giriyor. Ama 3-4 saatte bir olup geciyor. Ayrica karnim cok toplandi ufaldi sanki bi de asagi dusmus. Sizce hastaneye gitmeli miyim dogum yakin mi dersiniz.
Zhrnz minnaginannesi dinlenince.geciyosa ve sik aralaiklarla olmuyosa bekle derim.bu arada kac haftaliksin
_defnee minnaginannesi Başla canım saat dakika tutmaya. Hakkında hayırlısı olsun inşallah. Olabilirliği var tabi
minnaginannesi _defnee takip ediyorum da pek oyle sık olmuyo bir kac saatte bir adet olmusum gibi bi sanci.