BernaDolan Merhabalar 6 haftalık hamileyim ishal sorunu yaşıyorum biraz araştırdım son ayda falan olabilirmiş ishal ama ben daha başındayım acaba besin zehirlenmesimi yaşıyorum anlayamadım bu sorunu yaşayan anneler yardımlarını bekliyorum
NeslihanPiaAbac BernaDolan ben ortalarda yaşadım ikinci gününde doktorumu aradım hemen acile gel dedi serum verildi devam edince yatış verdiler ama serum ve vitaminden başka birşey verilmedi patates haşlaması lapa vs çıktı yemeklerimde hep öyle öyle atlattım.geçmiş olsun drnizi arayın devam ederse
ressamanne_ BernaDolan ben 2 aylık hamileyim her sabah ishal gibiyim ama sadece sabahları uzun zamandır var bende anlamadım🙄
Aleyna6161 BernaDolan bende 5+4 deyim aynı problem var bende de biraz araştırdım olabiliyormuş bol sıvı takviyesi almak gerekiyor sanırım çok kötü olunursa tabikide doktora hemen çok geçmiş olsun 🙏
Minikmucizem1 Bende yaşadım hala da arada yaşarım 🙂 bende anlıyorum neden oluo hamile deqilken de kabiz lik sorunum wardi şimdide ishal 🙂
BernaDolan Aleyna6161 çok teşekkür ederim size de çok çok geçmiş olsun 🙏🙏🙏Allahım yardımcımız olsun bu dönemde 👶🙏