Kızlar selam; 39 haftalık hamileyim; mart bebesi yolda :) size acil danismak istedigim bir durum soz konusu, normal Dogum icin suregelen bir cabam mevcut yalniz rahim agzinin yumusamasi ve acilmasi sifir, bununla alakali paylasimlariniz var midir? Ya da neler tavsiye edersiniz?