Herkese iyi geceler;
Az önce facebookta ortak bir arkadasım aracılığıyla tanımadıgım bir anne babanın doktor/hastane ihmali yüzünden 1 bucuk aylık yeni doğmuş bebeklerinin ve ailenin yaşadıgı korkunç şeyler okudum. İçeriğini anlatıp hiç birinizi üzmek istemiyorum. ANTALYA da MEDİCAL PARK hastanesi ERTUĞRUL AKDAŞ isimli kadın doğum doktoruna giden veya gitmeyi düşünen annelerimiz varsa onlarla özel olarak paylaşabilirim.
Bebeğin ismi Ata Özdemir. Şuan yaşam mücadelesi veriyor.Adına bir dua okuyan bütün annelerimizden Allah razı olsun.Rabbim Evlatlarımızı bize bağışlasın 🙏🏻