merveugurlu nasıl diye soracak olursan puseti tam bir rezalet biz ilk 5 ay her seferibde küfür ederek kullandık puset çok ağır içi çok dar dr bile bu ne dedi 5 ay boyunca arsbayı mecburiyet harici kullanmadık satabilsek satacaktık çok yer kaplıyır büyük normale geçince şimdi güzel sürüşü vs ama çok ağır yer kaplıyır bütçen varsa MAMAS PAPAS çok pişmanız gerçekten kraftın puseti çok kötü