Korkulacak bir şey yok uyuşmazlık olduğunu doktorunuza söylemelisiniz testleri var ara ara ona bakarlar , en ufak kanamada acile gidip durumu bildirmelisiniz. Birde 28 de uyuşmazlık iğnesi oluyorsunuz. Doğum sonrası bir iğne daha yapılıyor bu kadar korkmayın. Benim bu hafta iğnem var misal.