Gzmbzks Kızlar burda okudum bir kaç kişi bu iki ilacın safra kesesinde taş yaptığını söylemiş böyle bir bilgisi olan varmı. Bende safra kesesi taşları oluştu ama kansizliktan dolayi kullancaksin diyor doktorlar bu ilaclar mi sebebiyet veriyor acaba taşlara ya kanala düşmesine sebep olurlarsa kafam çok karıştı 😥🤔
Asaltntyr Gzmbzks doktora sorsanız daha iyi olur burda her zaman doğru bileğilerin dolaştığını düşünüyorum. Ben de hem decavit hem de kan ilacı kullanıyorum ama vegaferon acaba siz de ferrum yerine başka bi şey kullansanız içiniz rahat eder mi?
Aysen2709 Gzmbzks bende ilk defa duyuyorum kendim kullaniyorum hic bi sıkıntı yaşamadım ondan öncesinde ablam kuzenim teyzem yani cevremdekilerde kullandi hic bi zararlarini görmediler teyzem ikinciye hamile yine kullaniyor şaşırdım okuyunca 🙄🙄
Gzmbzks Ada_maral Valla 19. Haftamda safra kesemden ameliyata alincaktım zar zor durdurdum kendimi 5 gün hastanede yattım küçük küçük taşlar var şuan 25 haftalığım her günüm korkuyla ağlamakla geçiyor ya kanala düşerse sarılık yaparsa diye burda okuyunca ilaçların tas yaptığını iyice korktum insani celiskide bırakıyorlar
Ftszgn Valla daha 2 gun once doğurdum decavit suana kadar hic bisey yapmadı bana zararli olarak,ferrum da kullanıyordum ama.cok kansiz olduğum icin biraktirdi fayda etmez dedi dogal beslenerek kan yaptim
Gzmbzks Ftszgn Yaaa gözünaydın canımm rabbim insallah bizlerede nasip etsin sağsalim doğumları 🙏 benim artik korkudan günlerim berbat geçiyor hamileliğimden hiç tat alamadim 😥
Ftszgn Gzmbzks ben de ben de,dusuk riskiyle bu gunlere geldim cok sukur, Allahim sizlere de nasip etsin insallahhh🤲
Gzmbzks Aysenur41 3 gündür bendede kabızlık var çarşamba günü kontrole gittiğimde söylücem doktora ama birde onun için ilaç verirler iyice canım sıkılır
Ilbilge Gzmbzks ferrum kabızlık yapar ben doğum sonrası kan değerim düşük olduğu için kullanıyorum 23 gündür kabızım :(
Gzmbzks Asaltntyr Kontrole gidince sorcam bakalım ne dicek kansızlık çok var zaten bende safradan dolayi rejim yapiyorum surekli kilo veriyorum
Asaltntyr Gzmbzks Allah yardımcınız olsun hamilelik hiç kolay bi süreç değil sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Bossmanager 2 sini de kullanıyordum. Karaciğer enzimlerim yüksek cıkınca bıraktırdı doktorlar. Safra kesemde de camur varmıs . Bunlar hamilelik öncesi yoktu , daha önce hic enzimlerim yükselmemişti. Şimdi tekrar tahlil vericem kullanmayı bıraktıktan sonra düşmesini bekliyoruz 😕
Gzmbzks Bossmanager Benimde karaciğer enzimlerin yüksek çıkıyor genel cerrahi doktoruma söyledim bu ilaçları içtikçe daha çok yüksek cıkmazmı diye ama bana verdiği cevap ağrı kesici bile karaciğer enzimlerini yükseltir dedi bakalım cuma günü bakılcak tahlillere insan doktoru dinleyip dinlememekte bile kararsiz kaliyor ya
Zeyk Bossmanager karaciğer enzimlerinin hamilelikte yüksek çıkması vücudundaki yağ oranının da yükselmesiyle orantili. Ağrı kesici icsen yükselir. Kan veya vitamin hapları takviye zaten ilaç değil.
Bossmanager Gastroentolojiye bile gittim ben 😕 ultrasonda bişe cıkmıyor ama tahliller yüksek , onlar da net bişe diyemiyor gebelik reaksiyon verebilir , ilaclar yapabilir tarzında hep 🙄