Arkadaşlar benim daha önce 5 düşüğüm oldu bilinmeyen sebeplerden.. çok şükür suan 35+4 teyz..
Doktorum başta ilişkide sıkıntı yok yasak değil devam edebilirsinz dediği halde eşim ve ben korkudan olmadı, açıkçası o zmnlar pekte isteğim yoktu sonra eşime yasak yok olabilir dememe rağmen korkuyorum bişi olur diye dedi bnde snra bişi olurSa diye üstelemedim açıkçası..
şimdi normal doğum gözüküyor hersey.. bende 36-37 hfta gibi ilişkiye başlamayı düşünüyorum.. çünkü hem doğumda zorlanmamak adına son zamanlar faydalı diye hem de bu saatten snra birşey olmaz Allah’ın izniyle düşüncesiyle..
Böyle birşey yaşayan var mi ne zaman başlamalıyım ayrıca korunmalı mı korunmasız mı ? Bilgilerinzi paylaşırsanız sevinirim