Merhabalar ben de nasıl doğum yapacağım nasıl olacak derken neredeyse 40ımız cikacak artik🥰🤲🏻 Öncelikle ben inanilmaz rahat bir hamilelik gecirdim
elhamdulillah Hep temizlik kosusturmaca gezme tozma ve hic bulantim olmadan oyle gecti Rabbime cok sukur 🙏 Benim 24 ocak cuma günü saat 12.30
gibi nişanım geldi dr um uyarmıştı zaten böylesi bir durum yasarsan gel diye dus aldim hazirlandim 13.30 gibi dr yanindaydim 2 cm açıklığın var dedi nst bagladilar ama sancim az çıkıyordu zaten bende birsey hissetmedim acikcasi 🙂 sonra eve geldim 14.30 gibi evi süpürdüm yemek yaptim camasir astim Utu yaptim🤣😂 misafir geldi onlarla oturdum sonra saat 17.30 gibi sancilar ve agri fazla olmaya basladi gibi oldu ama ben anlamiyorum abartiyorum diye dusundum sonra 18.00 civari baya fazla olmaya basladi 18.30 gibi hastaneye gittik dogumhaneye aldilar hemen 7 cm aciklik olmus 😀 ebeler muthis derecede iyiydi gercekten pskolojik olarak beni cok rahatlattilar 🤲🏻 Lavman yapildi (bagirsak rahatlamak icin dediler ama ) ondan sonra hemen cok hizli bir sekilde ilerledi surec dr um geldi yarim saat icinde 9 cm olmus acilmam hemen dogum basliyor dediler bana ikinmami soylediler ben ne gebe okuluna katildim ne spor yaptim tum sureci dogal akisina birakmak istedim benim acimdan iyi oldu ama herkeste oule olacak diye birsey yok en son cektigim sancilar cok zordu ama 3 ikinmada kavustum oglusuma🐣🥰 Dogum ani oglusumm hic gozumun onunden gitmiyor o an gercekten muhteşem muazzam Rabbimin ol deyince oldurusuna resmen şahitsiniz 😢 Ben hicbir zaman sezaryen olacagim ya da normal doguracagim demedim Allahim sen dogrusunu bilirsin ikimizinde saglikla birbirine kavuşacağını sen bilirsin dedim hep😍dr ve ebeler ne kadar önemliymiş onu anladim tum sureci yurutecek olan yalnizca sizsiniz kendinize guvenin normal olmus sezaryen olmus hic farketmez en sonunda hepimiz anneyiz yeterki herkes saglikli olsun🥺 Herkese güzel ve hayırlısının bir arada olacagi saglikla sihhatle birbirinize kavuşacağınız dogumlar dilerim Rabbim yar ve yardımcınız olsun❤️