Yaseminnn3 Merhaba arkadaşlar 29+6dayım bugün sabah saatlerinde bayağı kanamam oldu su gelmedi,bileniniz var mı bu durumla karşılaşan?
Yaseminnn3 _defnee doktora gittim düşük tehlikesi falan dediler ama böyle bi tehlikem yoktu hiç,ben yine de karşılaşan var mı diye sormak istedim
Yaseminnn3 Fuliaa90 gittim su gelmediği müddetçe sorun olmaz korkmayın dediler ama ben yine de endişeleniyorum
Yaseminnn3 _defnee antibiyotik iğne ve serum kullandım geçti kanama ama ilk hamileliğim olunca ve hiç karşılaşmadığım durum çok korktum
Fuliaa90 Yaseminnn3 başka bir doktora görünseniz. Bende daha yeni hamileyim . Lekelenmede hemen ilaç verdi . Ama tabi bakmışlardır muhakkak ama başka doktora gitmekte fayda var içiniz rahat eder hem
_defnee Yaseminnn3 İlk hamileliğim benimde. Zor şeylerlE karşılaşıyor insan. Anne olmak kolay değilmiş
_defnee Yaseminnn3 En güzel 2. Dönemdi. 3. Dönemdeyim. Meğer birinci dönem çok kolaymış. Herkeste farklılık oluyor.