Tnrbtl 10 haftalık hamileyim dünden beridir ilk defa gaz sorunu yaşıyorum ve aşırı gaz sancısı çekiyorum ağrıdan ağladığım bile oluyor büyük tuvaletime de 2 gündür çıkamıyorum var mıdır bu durumu geçirmenin bir yolu..
Kvlkgzmerhn Tnrbtl gün kurusu kuru incir 2şer 3er tane ye üzerine su iç bende en etkili çözümdü bu bünyenizi bilemiyorum 😔
Meryem091011 Tnrbtl kuru meyveli yulaf ezmesi al yoğurtla ye sabahları ac karnına kayısı ve incir tüket bol ılık su iç
Melek__28 Tnrbtl canım aynı sorun bende vardı kasiklarim karnım o kadar ağrıyordu ki tuvalete çıkamadığım için doktor duphalac diye bir ilaç verdi o gün bugündür hiç kabızlık yaşamadım doktora da her tuvalete çıktığımda dua ettim hiçbir zararı yok araştırdım sende kullanabilirsin istersen
Tnrbtl [silindi] valla çorap patik panduf herşeyi giyiyorum ama çıkartamıyorum asla ne yapcam şaşırdım artık
[silindi] Tnrbtl bende geceleri yşıyorum aynı sıkıntıyı 😕 başka ne iyi gelir rezene fln belki iyi gelir ama doktora danışmadan içmek iyi olmayabilir
Ednrrr 10+6 haftalık hamileyim bende de aynı şikayet 7. Haftadan beri devam ediyor geceleri uyuyamıyorum gaz şişkinliğinden bir de hazımsızlık var ne yesem gaz yapıyor midem ağrıyor
Melek__28 Tnrbtl ben 4 haftalikken kabız olmuştum ıkindim doktor bir daha sakın ikinma dedi ilaç verdi şimdi günde iki kere duphalac içiyorum aşırı tatlı ilk zamanlar migdem bulanıyordu içerken ama şimdi alıştım korkmadan kullan bana da bebeğime de dua edersin 🙏😌
Melek__28 Tnrbtl Allah razı olsun cnm sende benim dualarımdasin bütün anneler ve anne adayları gibi 🙏🙏