54321 Kızlar bugün 1 45 de kahverengi sümüksü kıvamda bir akıntı geldi nişandır di mi ama hala sancım falan yok ne yapmalıyım ?
Mervee58 54321 nişan gelince gelme dedi doktorum ama suyun gelirse gel bekleme demişti 39+4 üm ama benimde hiç belirtim yok🙈
Damla________ 54321 sancın olursa şiddetli 5 dk yada asagisina düşerse git ama sancın duramicak kadar değilse gitme bekle evde birde sana tavsiye hazır yokken sancın yürüyüş yap eğer açılman olursa çok sancı çekmeden normal doğum yaparsın belki kolay olur yani
NekwaSultan 54321 ilk dogumsa 24 saati bile bulabilir. Ilk doğumda nisan geldi 10 saat sonra dogum yaptım o da alttan uyardilar sancim yoktu. De de yine ayni. Iyice sancin gelene kadar bekle hicc acele etme🤗
54321 NekwaSultan evet canım ilk dogumum bende öyle düşünüyorum iyice sancım gelene kadar bekleyecegi.