Ben başka hastaneye gidiyordum çok pişmanım baştan buraya gitmediğime her gittiğim de kan idrar bakıyor sancım oldu hastaneye gittim 1 de yanıma geldi nst ye bağladı yarım saat ara ile daha sonra bir kere daha rahatsızlandım sabah gittim geve 11e kadar kontrole geldi gitti pazar sabahı kontrole geldi çok memnunum