Ömcelikle hayırlı olsun canım.Ben ilk bebeğimde sezaryen oldum,2.de sezaryen olmuştu ve ilkine göre çok daha rahat geçti çabuk toparladım ağrım az oldu vücut alıştığı için herşey daha kolay oluyor inan bana.Ve bi yandan aklın ilk çocuğunda olduğu için kendini psikolojik olarak iyileşmeye odaklıyorsun merak etme Allah yardımcın olsun