Aysenozturk007 Kızlar normalde ağdaya giderken cok kasardım kendimi... hatta cekeceği zaman dur dur derdim falan ama hamileliğimi öğrendiğimden beri hiç gitmedim kökleri kalınlastı 15 haftalık hamileyim daha ağdaya gidersem birşey olur mu ?
Deniz__ Aysenozturk007 35 haftalık hamileyim en başından beri ağda yapıyorum kendim yapıyorum rahatlık gerçekten çok şükür bir sıkıntı olmadı
Greyy90 Aysenozturk007 bende 26. Haftamdayım kendim yapıyorum ilk zamanlar bende çok kasardım çekemezdim falan şimdi rahat yapıyorum tabi eğilirken biraz zorlanıyorum ama yine de iyi kötü yapıyorum azaldı bile
taslan Aysenozturk007 benim son 25 gün hala gidiyorum hic bisey olmuyor cok sukur koklerimde gayet sert aslinda oyle az da degil ama kaşımı aldırmıyım da neremi alırsa alsın 😂😂
Esma_korpinar Aysenozturk007 35 haftaligim ilk defa gidivem hayatimda canimda aşırı tatlidir ne halt yiyicem acaba 😂😂😂😂
Busimss Aysenozturk007 benim canım yanmıyor etmiyor ama daha önce kayıplarım olduğundan korkuyorum. Bu sebepten doktoruma bile sormadım içim rahat etmeyecek çünkü diye. 9 ayı böyle idare edeceğim 5.aydayız Allah’ın izniyle zaten.
Sevilayibrhm İlk aydan beri gidiyorum gittikçe alışıyorsunuz Zaten ve temizlik olarak ağda çok iyi bir yöntem 🤗
_defnee Aysenozturk007 Kasmayla falan Ne alakası var yaa. Ben 34 haftalığım gidiyorum. Her İnsan gibi kasıyorum kendimi refleks yani canımız acıyor. Hiçte bişey olmuyor.
Bus_ak18 Aysenozturk007 yaa burada okuyorum da ya benim canım tatlı ya bu ağdaya gidenlerin hiç canı yok😂 hadi vucut ağdayı anlarımda özel bölgeye nasıl yaptırıyosunuz ayrıntı çok Allah canımı alır benim
Kelebek1_ Bus_ak18 ayyyy öldüm gülmekten 😂😂 valla 5 dakika sürmüyor neredeyse sonrası öyle güzel bi mutluluk ki bir ay mis gibi rahatlık neredeyse alışınca insan vazgeçemiyor 🤷🏻♀️
Kvlkgzmerhn Valla ben kendim alırken bile sakin ol sakin ol başarabilirsin diye dişimi sıkarak aliyodum😀 hamileligmde de çok sıkıyorum kendimi diye bıraktım baska birine göstermeye utanirim🥶
Durkayaelmas Aysenozturk007 valla bende her gittigimde cok korkuyorum sonrada sal gitsin bosuna aci cekme diyorum 😀😀😀
saree Aysenozturk007 Bende korkardım ama son zamanlarda mecbur gittim korktugum gibi olmadı hiç çok rahattı bence git erteleme sakın
Ebru9360 Aysenozturk007 hamile kaldgmdan beri hic gitmedim ama persembe sezeryan olucam yarin gidicem agdaya bende korkarark gidiyorum ama bklm neler olucak
Ask_H Aysenozturk007 bende hamilelik öncesi lazer yaptırıyordum şimdi gidemediğim için kısaltma makinası ile alıyorm 31 haftalığım artık çok zorlanıorm özel bölgemde bacağım koltuk altım çıkmıyor ama ilk başlarda çok çıkıyordu... eğer düşük gibi sorununuz yoksa sıkıntı olmaz sanırım giden çok bizim ilk başlar sıkıntılı olduğu için ben cesaret edemiyorm ağdaya 37 haftadan sonra gitmeyi düşünüorm kısmetse