Happpm ben Ebru Tarıma gittim peritanoloji 40 dk detaylı şekilde inceledi her şeyiyle baktı ilgilendi uygun pozisyonda değildi bebeğim, sırf güzel bir görüntü yakalamak için bile yarım saat uğraşmıştı 😊 ki o kadar da yoğun hasta trafiği var biraz bekliyoruz ama olsun değiyor ❣️