25 haftalık oldum o kadar acizleniyorum ki eşimin pazar günü bile yok hergün çalışıyor geç satte geliyor evin alışverişi pazarı herşeyi bende inanin çıkıp ekmek almaya bile üşeniyorum ayaklarım karıncalanıyor resmen iş yapamaz haldeyim ailem çok uzakta tek başımayım her anlamda.Eşimin ailesiyle zaten görüşmüyoruz.Çok zor evde çamaşır bulaşık elbet çıkıyor eşim yapma diyor ee nereye kadar yapmayacaksın resmen ağlayarak yapıyorum herşeyi ikinci hamileliğimin böylesine ağır geçeceğini tahmin etmemiştim ilk çocuğumda gayet iyiydim herşeyin üstesinden geliyordum ama şimdi öyle değil.