Merhaba, hamileliğimin başından beri bu uygulamayı kullanıyorum. Bu ikinci gebeligimdi 4 yaşında bı oğlum var. 34.cü haftaya kadar çok şükür sıkıntısız geldim mide bulantısı vs hiç yaşamadım. 34.cü haftada kanamam oldu hastaneye gittik serum verip yolladılar ondan sonra başladı hikayem. 37.ci haftaya kadar hergun sancı çektim gece gündüz 15 gün boyunca hep hastanelerdeydim bı doktor 2 santim acikligin var sabaha dogurursun eve git sancini evde çek dedi, biri yumuşama var bekle dedi. En son 24 Şubat'ta sabah eşimi ise yollamak için uyandım, eşim bugün gitmiycem sen doğum yapicaksin dedi benimde sancım 15 dakika da bir vuruyor ama ben söylemedim yine aynı sancilardir diye. Neyse uyuduk sonra kahvaltı yaptık büyük oğlumu kaynanama bırakıp hastaneye gittik. 3 santim açıklık ve 10 dakika da bı sancı çıktı ama ben hissetmiyorum. Doktor git dedi akşama kadar gez yemeğini ye dusunu al akşam gelirsin neyse gittik eşimle dolaştık biraz ordan gorumceme, sıcacık sobayı yaktı onun önünde oturdum squat yaptım evde spor yaptım , duş aldım. Akşam 9 da hastaneye gittik 6 cm açıklık ☺️ ben şok oldum tabi beklemiyordum. Neyse dogumhaneye çıkardılar suyumu patlattılar saat 23.30 da sancım gelmeye başladı, gece 01.15'te bebeğimi kucağıma aldım. Dikislerim biraz fazla oda yanlış ikinmadan dolayı oldu. Rabbim hepinizi bı sancı da kurtarsın 😍😍