Tugceeeky Kızlar 20. Haftamdayım. Bir kaç gündür göğüs uçlarım inanılmaz kaşınıyor sizde de oluyor mu? Nemlendiriyorum da çatlak kremi de kullanıyorum ama uçlarda dayanılmaz bşr kaşıntı var
Nazhar06 Tugceeeky canim meraba ben karsta yasiyorum doguma az kaldi son haftalarim garmaston diye bir krem ben onu simdiden kullanmaya basladim onu oneririm bana iyi geldi 😌
Mrvfndk Ay benmde oluyor ben 18deym de. Cok kasiniyo arada sivi geliyo sanırsam hazirlaniyor. Krem sürüyorum bazen
Nazhar06 Tugceeeky hasan hocaya gidiyorum cokta memnunum hatta haftaya gidip sezaryanimi o gerceklestirsin diye gün alicam 😌