Merhaba
20+2 olduk bugun 4. Ayımızdan itibaren aralıklı kahverengi lekelenme oluyor. İlk oldugunda progestan fitil kullandım. 2 hafta sonra tekrar oldu, kırmızı olmadıgı sürece ilaç kullanmayalım denildi. Haftada 2-3 kere damla damla lekelenme oluyor. Bu durumu yaşayan oldu mu? Normal mi? Her 2-3 günde bir doktora mı gitmek gerekir. Gerçekten anlayamadım.