Doğal yollarla da olur belki ama vakit kaybetmek istemiyorumm tabi tutup tutmaması da nasip ama Eşimle tüp bebeğe karar verdik ama gerçekten çok korkuyorm bu süreç nasıl olucak çok can acıtıyormu iğneler vede verilen ilaçların yan etkisi varmı Bilgi sahibi olanlar bana yardımcı olabilirler mi😊