Kizlarr azeriyim 😃 ve turk liresi ile 1500 tl gelirimiz oluyor , ve ben kocamin parasini toplayamiyorum, doktor masraflarimiz oluyor her ay ve kocamin is harcligi benim yol harcligim ve paraa bitti gitti her ay boyle, siz de bir tuyolar var mi para biriktirmek icin?
Kaynanamlarla kaldigimizdan biz para harcamiyoruz, alis verise su gaz faturalarina yani ikimize bile yetmiyorr
yardimci olun 😕 ve bu aralar bizim parayla her sey cookl pahalasdi yani 1500tl iyi bir para deyil Azerbaycanda
bebegimizde yolda 37+3 gunuz
kac tane hurma yemem lazim gune?