Mujde- ben 35 oldum çok şükür. 3 haftadır sevkliyim. Benimde ağrılarım çok şiddetli. Yürüyemiyorum bile. Ve kafasını hissediyorum zaten ağrım var sancım başladı diyerek gittim doktora da baktı 14 mm. Gelmiş bebek. Bir gün bile dursa kar dedi doktor. Resmen her gün savaş veriyor. Ben 6 saatte bir içiyorum ilaçları. Saat tutuyorum sektirmeden. Suyum az değil benim daha var. Yarın Ne diyecek bakalım. Araştırmada ki Prof 32 olmuş alalım demişti. Hayır demiştim.