Kızlar merhaba ilk 2 bebeğimi kaybettim,ondan sonra genetik test vs bir sürü araştırma derken ara verdim,son 3aydırda deniyoruz ovulasyon takibi yapıyordum normalde bu ay aman dedim akışına bıraktım normalde bugün regl olmam lazım ama olmadım biraz mide bulantım hafif belimde ağrı dün gecede tanımlayamadığım 1dk lık bir sancım oldu hayal kırıklığı olmadın diye erken gebelik testi filanda alıp yapmadım evdede ovulasyon testim vardı yumurtlamam 16şubat bugün regl günüm ovulasyon böyle çıktı normal mi resimag.com/p1/9b86ce7b8fc.jpeg