Kızlar merhaba , Gebeliğimin 3. ayındna buyana bana sürekli yüzün ne kader beyazladi ne kadar soldu yüzün bembayazsın diyorlar. Artık canım sıkılmaya başladi tek bendemi var bu yoksa normal bir olaymı? Abartmak falan istemiyorum ama kafami kurcaladi yaşayan varsa yazarsa sevinirim Sağlıklı Sıhhatli günler diliyorum Allah’tan ❣️