Merhaba arkadaşlar eşimle kan uyuşmazlığımiz var bunla ilgili hiç bir şey bilmiyorum kan uyuşmazlığı olup sağlıklı şekilde bebeğini kucağına alan varmı ilk bebekte sıkıntı yok dye duydum ama ikincide önlem sık sık alinmaliymis buda benim ilk gebeliğim 11 aydır evliyim 4 buçuk aylık gebeyim her gittiğim doktor kanaman olursaa gel iğne yapicaz dyor ama kanama olmasa 7 ci ayda yapılıyor kanamam sanki olacakmış gibi hissediyorum çünkü leke görüyorum ve idrar bazen kırmızımsi oluyor ama tuvalet kağıdıyla müdahale edince leke bile yok anlamış değilim doktora gitsem mi çünkü 5 gün önce gittim bir sıkıntı yok dedi.. kan uyuşmazlığı yüzünden bebeğime bişey olacak dye korkuyorum