Duru34 günde en az on hareket hissetmelisin diyorlar ama bende o dönemler çok az hissediyordum sık sık sağlık ocağına gidip kalbini dinleyerek rahatladım.bir süre sonra da çok net hissetmeye başladım.Eğer uzun zamandır hissetmiyorsanız dr yada sağlık ocağında takibinizi yapan hemşireyle görüşün mutlaka