Giz4110 Fadikfs yaa Semih hoca çok iyidir fakat bir gebelik sonlandırmam var o gerçekleştirmişti o yüzden kendimi kötü hissetmeyeyim diye aynı hastahanede hasan hocaya gidiyorum. 9. haftaya giriyoruz biz de 😊