yasminyasmin Merhaba arkadaşlar, ayrıntılı ultrason sonrası kendi doktorunuza hemen gittiniz mi Gitmemiz gerekiyor mu?
Karennn yasminyasmin ben bugün girdim canım herhangi bi sorun olmazsa normal çıkarsa sonuçlar gitmenize gerek yok kontrolün nezamansa ozaman gidiyorsun kendi doktorumda öyle söylemişti bugün ayrıntılı bakan doktor da öyle dedi
Burcuugur yasminyasmin canım ben doktoruma gitmemiştim herşey gayet güzel denildiği için doktorum biraz kızmıştı bu sonuçları benim hemen görmem lazım bir durum varsa müdahale etmem için yoksa yaptırmanın anlamı Yok ki ya bir sıkıntı olursa demişti tabi karar yine senin canım
Arasinannesi yasminyasmin en son 1 ay önce kendi dotkoruma gittim bu sabah detaylıya giricem. Detaylıdan 1 ay sonra gel demişti doktorum bana.
ZeynepKara yasminyasmin ben yaptırdıktan sonraki gün gittim çünkü şeker için kan istemişti doktorum muayene gününden sonra 10 gün içinde kontrol sayıldığı için ücretsiz o yüzden 1 hafta içinde herşeyi hallettim
yasminyasmin Karennn çok teşekkür ederim cevabınız için. Ben de bu gece girdim bizde de sorun çıkmadı. Kendi doktoruma da en son bir ay önce gitmiştim. Bebek de sağlıklı göründüğü için gerek var mı yok mu bilemedim
Karennn yasminyasmin aydan aya kontrole gidiyosan gidebilirsin canım ama sonuçta buda doktor muayenesi yerine geçiyo mesela benim kontrolüm iki hafta sonra ozaman gidicem
YazCilegi yasminyasmin Aslında şöyle; sonuçlarınızı göstermek için doktorunuzdan randevu almaz muayeneye ücreti ödemeyebilirsiniz. Asistana doktora sonuc göstericem dediğiniz zaman ilk boşlukta alıyor. Ben ayrıntılı ultrasonu devlet hastanesinde yaptırıp aynı gün kendi doktoruma sonucları bu sekilde göstermiştim 😌 Yine tansiyonuma kiloma baktı şikayetim olup olmadıgını sordu ultrason kagıdından da bebeğin kilosu boyuna baktı. Notunu da adıma açtıgı hasta dosyasına ekledi
yasminyasmin Burcuugur evet ertelememek lazım doğru diyorsunuz. Bu hafta sonuçlarımı göstereyim. İhmal etmemek lazım
yasminyasmin YazCilegi ben ayrıntılı ultrasonumu da aynı hastanede yaptım ama sonuç göstermek için ücret ödemeden girmeye de çekiniyorum. Ama geç olmadan doktorumun da görmesi gerek
YazCilegi yasminyasmin Ay hiç olur mu öyle şey 🙄 Siz muayene ücreti ödemeden gidin asistana sonuc göstericem diyin seve seve almak zorunda.
Hlya88 Bnde gitmemistim hersey iyi demislerdi ama WhatsApp dan doktoruma sonuclari attm gayet iyi gerek yok gelmene dedi cogunluklada boyle zaten dr um cok iyi kan tahlili yapiyorm gelme whatsapptan at diyo zaten her ay muayeneyede gidiyorm
yasminyasmin Arasinannesi ben de 1 ay öncesinde kendi doktoruma gitmiştim. Randevu tarihi vermemişti bilemedim o yüzden