Elif2701 demek ki daha artmamış bende de ilk çıktığında sizinki gibi yanma yoktu sadece toz verdi sonra bir daha yaşadım ama çok şiddetliydi yanma falan da dayanılmaz olmuştu o zaman da antibiyotik verdi siz şimdiden dikkat edin ki ilerlemesin şiddetli hali çook kötü çünkü 😢 kimsenin yaşamasını istemem