Merhaba kizlar,10 haftalik hamileyim en bastan beri düsük tehlikem yoktu doktorum iliski serbest dedi.Dün iliskiden sonra cok hafif acik pembe akintim oldu korktum.Defalarca kontrol ettim bir daha gelmedi önemli birsey olabilir mi yasayaniniz varsa bilgi verirseniz sevinirim🙏