Evet kızlar size veda ediyorum üzülerek çünkü erken Doğum yaptım hamileliğim çok güzel sorunsuz geçmişti erken Doğum riskim yoktu Bebek daha 34 haftada dönmüştü ne aşerdim ne kustum hiç beklemedim anda Cuma sabah 11 de suyum gelmeğe basladı hiç panik yapmadım doğuracağıma inanmadım kahvaltı ettim duş aldım hastaneye gittim muayenede 3 cnm açıklık ve suyun sızıyo dediler inanamadım erken Doğum diye Balıkesir Atatürk’e Ambulansla geldim yatışım oldu çiğer geliştirici vurdular dua et doğmasın sabaha kadar dediler ama Benim ki gece 8 de hafif sancılar vermeğe başladı adet ağrısı gibi 10 da şiddetlendi bir baktılar 8 cnm açılma 5 dk yürüdüm 10 cm olmuş hiç korkmadım Allah’a sığındım ıkınmayı becemeredim karnıma bastılar 15da doğdu bebeğim kucağıma 1 kere verdiler sonra küveze götürdüler dua edin iyi olsun Allah’ta sizlere hayırlı zamanda bebeklerini kucağınıza almayı nasip etsin size tavsiyem hastane çantanızı herşeyiniz normalse bile 32 33 haftada kenarda tutun...