emrebusra96 merhaba ben yumurta takibine başladım bu ay aslında yaptırmayacaktım daha sonra önümü görebileyim diye yaptırdım yalnız ben ilk sefer için ilaçsız sadece ölçüm yaptırdım doktora kendi büyümesini ve çatlamasını görmek için daha yumurtlama olmamış bugün yarin olabilir dedi doktor bu ay olmazsa sonraki aylarda ilaçlı takiple femera kullanmayı düşünüyorum doktor kontrolünde