FatmaaMuhammed 19 haftaligim erkek bebek bekliyorum fakat hala hareketlerini hissedemedim,normal mi sizler ne zaman hissetiniz?
Nesizade05 FatmaaMuhammed ve buradaki kimseyle kıyaslama kendini her hamilelik kendine özeldir bebeğine dua et Allah’a emanetler tez zamanda hissedersin inşaAllah 🌸
Merbe61 FatmaaMuhammed bende 19,haftadayım oglum olucak sadce ufakmkıpırdanmalar var bebek kındehıl mı anlamıyorum bıle dunnkontrolum vardı 22.hafta dıyor
ebrucetin 18 de hissettim şuan 23 haftadayız maşallahı var karnımdan çıkacak gibi karnım da hiç büyümedi :) korkma dua et bebeğinle konuş annesi elin karnında sürekli salavat getir 25 haftaya kadar yolu var diyorlar merak etme bugün yarın hissedersin sende 🥰
Cydcyd ebrucetin o his nasıl tam olarak bende 17 haftalık sanki içimde döndüğünü hissettim ama anlayamadım bebek mi değil mi
kbracbc Günde kaç kere hareket etmesi gerekiyor doktor bize 10 kere hareket etmesi gerek dedi fakat hareket ettiği zaman mı 10 kere olması lazım yoksa günde 10 kere mi olması lazım
Bayaz1995 FatmaaMuhammed 19son 20nin onleri hiss ettim ama inanki 27haftaya kadar belirsizdi bir gun etti iki gun etmedi cildiriyordum meraktan,endiseden simdi simdi duzeldi artik hergun duzenli ediyor 27haftadan sonra akillandi bizimkisi🤭🤣
04052016mh FatmaaMuhammed 20 küsür falandı hissettiğimde 2 gün sonra 22 olacağız normal de içte hissediyordum dün ilk defa elimle hissettim yani öncesinde içerden birşey vuruyor gibi oluyordu bir saniyelik falan dün elimi koydum konuştum bir baktım elimin altında oynadı oturdum ağladım 😅 Allah isteyen herkese nasip etsin sende merak etme daha var zamanı canım ☺️