Cicekk12 beriufuk bende 21 haftalık gebeyim genelde hep aşağıda hissediyorum bazen de yukarda hissediyorum erkek bebekler aşağıda olur derler
Pelo_00 beriufuk normal küçük bebeğiniz büyüdükçe bebeğin pozisyonuna göre karnınızın üstünde altında her yerinde hissetmeye başlıyorsunuz 😉
beriufuk NurseB uygulama artk göbeliğinin altında hissedecksnz diye yazıyordu ama benimki göbege cok uzak suan 🙈
hunilimom beriufuk büyüdükçe benim 28.haftadan sonra cıktı yukarı 😁 kafasını göğüs kafesimin altina yakıştırır 36 ya kadar öyle kaldı 🤣 yavaş yavaş çıkıcak yukarıya sonra kaburgalarıma vuruyor diceksin miden yanması olucak böyle böyle anlarsin
beriufuk hunilimom nerde olursa olsn sıkıntı olacak diyorsun🙈 ne bilim ya yukarı cıkınca agrısı hafiflicekmş gibi geliyor. birde demekki başından beri çok sık wc ihtycım oluyo oda aşağıda olmasından kaynaklı o zaman 🙄🤔🤔
Topraksmom beriufuk 22-23 te yukarlarda oluyor canım , biz de 28 haftaligiz hep karnımın en sağında hissediyorum nadiren göbegimin ortasından tekmeler 🤭🙏🏻
Eylul_ Topraksmom kac saatte bi hissedyosnz hareketlerini ben bgn sabah kalktgmdan beri hissetmyorm korkmaya basladm bende 27+4 um
Mehriban94 beriufuk 18 ve 22 haftaya kadar aşagida pir pir çarpan kalp misali his ediyorum suan 24 hafta tekme tokat kizlarim ve yukarida aşagida yanda her yerde his ediyorum daha çok oturduğumda uzandigimda daha da bir kuvvetli his ediyorum
fatmuhkes beriufuk ilk zamanlarda aşağıda oluyor yumuşak yumuşak 😊 sonra onlar sertleşiyor yukarı çıkıyor şimdi her yerimde 😂 kaburgama vuruyor kafasıyla aşağıya baskı yapıyor 😂😂
beriufuk fatmuhkes Maşallah ne güzel haftalar Allah sağlıkla kavuştursun😊 bizde ogünlere gelelim hayırlısyla inşallah🤲