Mucizemiz1 canın ne istiyorsa için ne alıyorsa onu yemeye çalış, sağlıklı beslenmem lazım diye endişelenme. Doktorum ilk 3 ay bebeğin büyümesinin annenin beslenmesinden tamamen bağımsız olduğunu söylemişti. Kraker, peksimet, kızarmış ekmek vs... hoş ben bunları da yiyememiştim su da içememiştim doğru düzgün 😊 Halsiz düşüyorsun tabi yemeyince ama bebiş seni sömürüp büyüyor merak etme 😊