Operiskimi Mom653 kızımı öğrendiğimde 12 haftalik gebeydim ama ben 2 ay aynı şekilde regli oldum 3uncu ay gecikince anladim
Pyrzefem Evet ben canım 29+1 ama aralık ayına kadar her ay normal rutınımde adet oldum ve bu yuzden gebelıgımıde gec ogrendım
Zeroart Ben de 3 ay regl oldum, normalde çok az miktarda olurum ve 2 gün sürer. 3 ay 1 gün oldu ve daha da az oldum. Mevsim geçişi psikolojik falandır diye düşündüm. 16. Haftada öğrendim hamileliğimi.
iceprincess25 Bnm rahmetli annem bana hamileyken regl oluyormuş o yüzden bni tesadüfen 5.ayında farketmiş düşün yani :)))