Herkese merhaba. 30+6dayım. Geceden beri karnımda hiç geçmeyen bir ağrı var. Kaç defa uykumdan uyandım bu ağrıyla sabahı zor ettim. Hala geçmedi. Midemi üşütmüşüm gibi ama hiçbir şekilde tuvalet problemim yok. Bebek hareketlerini hissediyorum ama normalde de hareketli olan bebeğim sanki çıldırmış gibi içimde. Bugün pazar olduğu için hastaneye gitmek de istemiyorum pek. Sebebi ne olabilir ne yapmam lazım bilen var mı 😓