Tugceecikk Busra_korkmazz kahve çamur gibi lakelenme vardı ve dayanılmaz ağrım vardı ağrıdan bayılmştım öyle söylym tansiyonum düşüktü ama hcg çok normaldi 230 750 2000 6000 bu şekilde iki günde o yüzden anlaşlmadı doktorlar ilgilenmedi en son 9. Haftamda besek kalp atışı kese herşey görüldü ve ameliyatla tüpümden de oldum allah kimseye yaşatmasın
Busra_korkmazz Tugceecikk gelmis gecmis olsun.. rabbim en yakin zamanda saglikli bi bebis nasip etsin ins.. bende yrin gidicem bakalm ne dicek.. kese goremediler henuz.. allah hayrlisini versin dua edin..
Tugceecikk NurEto olsun canım geçen sene martta olmştm amelyt bir yılım bitti nerdiyse inş bende hamile kalırım ❤️
Denizin Merhaba abla adetim 2 gün gecikti idrar testi yaptım ikinci çizgim silik çıktı , adetim 4 gün geçtikten sonra kan verdim bhcg değerim 184 çıktı , sizce sonuç iyi mi ? Bu sonuçla hamileliği devam eden oldu mu?