Ozqe_tolqa edaozdxx bazen yemekten hemen önce veya hemen sonra kullanamıyor insan çünkü süt ürünleri de tüketiyoruz çok ayarsız bir durum 🤦♀️
Ozqe_tolqa Gamzee00 yoo aslında düşük değil ama anlamadm ben de senin kullandığın şurup mini şişelerde mi
Cndnbzkrt Ozqe_tolqa evett küçük küçük şuruplar doktorumda aile hekimide eczanede uyardı aç karnına diye canım 9.ayım hala aynı şekil içiyorum
duygusm Ozqe_tolqa Doktor bana hap formunu verdi, sabah akşam birer adet. Ben sabahları alıyorum, akşam da midemin durumuna göre alıyorum.
Gamzee00 Ozqe_tolqa evet canım mini şişelerden doktor reçete ederken oraya yazıyor günde bir veya iki diye doktorun demekki öyle uygun görmüş 😘