Syma95 eğer doğumunuzun erken olma ihtimali yoksa yenidoğan yerine 0-3 ay almanız daha iyi olabilir. Yenidoğan kıyafetlerini en fazla 1 ay giydirebiliyoruz diyorlar. Kardeşimin bebeği 35 haftalık doğdu prematüre olduğu için 3 ay yenidoğan giydirdik. Bende şuan ikizlere hamileyim doğum yazda ve erken olacağı için yenidoğan olarak 10 askılı zıbın, 10 kısa kol zıbın İkişer hastane çıkışı 5 er tane tane alt üst takım 2-3 er tane de tulum almanın yeterli olacağını düşünüyorum. Zaten makinaların yarım saatlik programı var. Tabii maddi imkanlarınız neye el veriyorsa öyle tercih etmek daha doğru olur. İhtiyaç dahilinde zaten 2 günde kargo kapıya geliyor