deletedmom01 Asyaaa 12de tahmini kiz dedi 17de kesin kız dedi 😊♥🙏 Suan 29+3olduk peki sizin ne cinsiyeti♥♥😊😊
Asyaaa SelinUzun allah kucağınıza almayı nasip etsin😍😍daha öncesi herhangi bir tahmin olmuş muydu peki
SelinUzun Asyaaa aminn canım yok ilk tahminiydi doktor emin olamayınca eşim detaylı ultrasyona rica etti normalde randevuyla alıyolar ama heycanımıza dayanamayıp kabul ettiler gerçkten erkek bn tamamen kız bekliyodum yeni yeni alıştım oğlum olucağına 😂😂😂😂
Asyaaa deletedmom01 maşallah rabbim kucağınıza almayı nasip etsin💕💕benim henüz erken 10 haftalık hamileyim ama merak ediyor insan,tabi önemli olan sağlık başta
deletedmom01 Asyaaa aminnnn tesekkur ederiz ♥🙏 Evet insan merak ediyor ben ilk zamanlar hic inanmadim hamile olduguma kalp atışını duydum 3gun kendime gelemedm 3ay sonra anca alıstm bi cab taşıdıgıma suan 29.hftalgm doguma az kaldi sayilir hareketleri falan net bazen agliyorrum dogumdan sonra yanimda olcak ama bidaha suanki gibi icimde hissedemiycem hareketlerini duruup durup agliyorum😊
Asyaaa Benim bir kızım var 23 aylık,ona bakınca cinsiyet hiç bişey diyorum..evlat sevgisi tarifsiz ama bi yandan da küçük bi merak oluyor🙄🙄kızımın cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiğimi hatırlayamıyorum tam olarak😘☺
Esra16 Asyaaa 13.haftada erkek gibi dedi doktorum 16.haftamda net kız oldugunu soyledi canim ama garanti olarak birdahaki ay ayrintili ultrasonu bekliyorum yine degisir falan diye korkuyorum kiz oldugunu duyunca cok sevindim cnku 😁😍🤗