Prens_annesi3 Duygu99 Hatice Durmuşa ben geçen sene gidiyodum gayet iyi aklımda soru işareti kalmıyordu ondan sonra doğum iznine ayrıldı bu sene de daha gitmedim hiç perşembe günü randevum var gidip görcem
Esbaby Hüseyin aksoy randevudan denk getirebilirsen mutlaka ona git canım mehmet ak kesinlikle tavsiye etmem gercekden bilgisiz
Prens_annesi3 Esbaby Hüseyin Aksoyu tercih etmiyorum kesinlikle gitme aklin varsa sormadan bişey söylemiyor sorunca da az önce dedimya diyerek cvp vermiyor
Prens_annesi3 Duygu99 benim tahminim pişman olmazsın ama tabi senin kararn biz sadece tavsiyede bulunuyoruz perşembe günü bende Hatice Durmuşa gidicem 🤗
Esbaby Prens_annesi3 kaç haftalıksınız siz orda mı doğum yapacaksın bide şartları falan nasıl bende çok merak ediyorum kulakdan duyma biraz tereddüt ettim ama 🤗
Prens_annesi3 Esbaby biz 32 haftaligz şuan ve orda doğum yapmayı düşünüyorum inşallah Rabbim sagsalim o günleri gösterirse en son teyzem doğum yaptı orda gayet güzel ilgililerdi tek kişilik odaları falan var diyordu bakalm bizim şansımiza nasıl olcak