Kızlar lütfen fikri olan varsa özellikle tecrübeli anneler yorum yaparsanız çok mutlu olurum. 3 gün önce sezeryan oldum ve zorunlu olduğu için grip olmam umrumda değildi ama şimdi öksüremiyorum dikişlerim çok ağırlıyor uyuyamıyorum bile uzanarak hemen boğulacak gibi oluyorum öksürüğü geçirecek sütümü etkilemeyecek bişey var mi ?